Nástroje umožňují sledování širokého spektra ICT služeb, jako jsou: firemní aplikace, internetové aplikace, hlasové služby, mobilní služby a nebo řešení TVoverIP. Produkty ip-label.newtest, jsou přizpůsobovány aktuálnímu vývoji v oblasti uživatelských terminálů (rozvoj smartphonů, tabletů, služeb webu 2.0, ... ), tak aby vždy umožňovaly sledování kvality služeb v reálném uživatelském prostředí. |
Elektronická komunikace a elektronické zpracování obchodních, administrativních a řídících činností je dnes běžnou realitou nejenom v podnikovém ale i v malo-obchodním prostředí a státní správě. Webové a podnikové aplikace umožňující tyto aktivity jsou stále častěji provozovány i přes veřejné sítě s negarantovanou kvalitou a kapacitou připojení. Stejně tak tlak na optimalizaci nákladů na správu ICT různými způsoby stupňuje míru využití ICT zdrojů a tím zvyšuje riziko jejich přetížení.
Znalost chování celého řetězce prvků, na kterých je služba postavena, umožnuje poskytovateli služeb zajistit uživatelsky spolehlivé provozování služby za současného optimálního využití ICT infrastruktury.

Vývoj, uvedení do provozu a sledování funkčnosti ICT služeb pomocí tradičních nástrojů, které pracují na úrovni technických prostředků a protokolů nemusí podat plně vypovídající obraz o jejich skutečné uživatelské dostupnosti a přívětivosti. Nástroje pro sledování uživatelské přívětivosti dokáží odhalit nežádoucí chování služeb v reálném prostředí. Dají poskytovateli ICT služeb lepší představu o tom, jak jsou provozované služby vnímány koncovým uživatelem a jakým způsobem je vhodné služby optimalizovat a tím ušetřit provozní náklady, při zachování uživatelského komfortu. |
Internetové služby – web stránky, e-shop, e-banking, email (SMTP/POP3/IMAP), streaming, přenos souborů (FTP, TCP, etc.) a další...
Firemní aplikace – ať už jsou provozovány na jedné či více lokalitách: Citrix, Lotus Notes a různé další firemní aplikace (jako například SAP, nákupní portál, systémy HR, ERP/CRM, logistické nástroje apod.), stejně tak jako sledování kvality vlastní sítě.
Hlasové služby VoIP a IVR – řešení se uplatní ve všech fázích životního cyklu hlasového řešení. Počínaje výběrem vhodné technologie či operátora, přes pilotní fázi, ve které bude technologie důkladně otestována a optimalizována před ostrým spuštění, ve fázi přechodu služby do živého provozu, kdy si společně s dodavatelem nezávislou metodologií ověříte, že řešení splňuje odsouhlasené parametry až po fázi provozu služby, kdy řešení bude sloužit k nepřetržitému monitorování kvalitativních parametrů.
IPTV/Video on Demand a Streaming v prostředí mobilních sítí – mobilní sítě jsou velice nehomogenní prostředí, kde je třeba měřit vnímanou kvalitu služeb nejen v závislosti na geografické lokalitě, ale také na řadě dalších okolnostech (ve vlaku, při jízdě v autě, apod...). Odlišné požadavky mají služby pro veřejnost či služby firemní (WAP, web, video, hry, firemní aplikace, Citrix, atd.). Nabízené řešení je nezávislé na vlastních mobilních technologiích a je tedy možné transparentně hodnotit vnímání služeb, ať už jsou provozovány v 3G, 4G, přes Wi-Fi či Wimax, či v prostředí tzv. konvergovaných sítí. Téměř samostatnou, nicméně stále důležitější oblastí je pak monitoring aplikací speciálně vyvíjených pro moderní mobilní zařízení, jako je např. iPhone či iPad, z nichž některé, jako například internetové bankovnictví, lze považovat za aplikace kritické a tudíž hodné nepřetržitého monitorování. |